Accueil > Archives > Résultats 2008

Résultats 2008

vendredi 9 janvier 2009, par leclaire

Sept observateurs bénévoles, adhérents au CEOB-L’Aile Brisée (devenue la LPO Côte d’Or en janvier 2009), et un salarié du CEOB-L’Aile Brisée (chargé de la coordination) ont participés à la prospection. La pression totale d’observation s’élève à 110 h 00 de prospection effective (temps de trajet exclu) soit 14 journées/homme.

Messages

• Telangana Board of Secondary Education will release TS 10th Model Paper 2022. The board publishes SSC sample papers in pdf format for the subjects of Social Science, Mathematics, Science, Hindi, and English. Candidates can use the pdf links to get previous year’s Telangana State 10th class sample paper for practise and to BSETS 10th Exam Pattern 2022 familiarise themselves with the test question paper. They should have studied the syllabus thoroughly before attempting to tackle the old question paper. To learn more about TS 10th 2022 Model Paper, read the entire article.